شـرکت سـامـان تـهویه

مینی چیلر فن کویل داکت اسپلیت وی آر اف

جهت تماس کلیک کنید
02122362104

مزیت استقلال مینی چیلر

مزیت استقلال مینی چیلر

 

مینی چیلر به هر قسمت استقلال کامل می دهد که مزیت بسیار مهم مینی چیلر است . استقلال یعنی آسایش بیشتر مصرف کننده . هر اتاق قادر به تنظیم دمای دلخواه می باشد . می توان هر اتاق فن کویل خاموش یا روشن داشته باشد . در بعضی از ساختمان ها از دو عدد داکت اسپلیت برای کاهش مصرف برق استفاده می شود که مسئله می تواند مزایا و معایبی داشته باشد .

گاهی از داکت اسپلیت اتاق خواب ها یک خروجی یا انشعاب کانال برای نشیمن گرفته می شود . شخصی که درون نشیمن است باید برای آسایش از داکت اسپلیت استفاده کند و با روشن کردن داکت اسپلیت نشیمن و تمام اتاق ها به وسیله داکت اسپلیت زیر بار سرمایشی داکت اسپلیت رفته .

حال شخصی که در اتاق است اگر تمایلی به استفاده از داکت اسپلیت در آن زمان نداشته باشد یا باید سرما را تحمل کند و یا اینکه دریچه ورودی هوای داکت اسپلیت را ببندد . ظرفیت و قدرت داکت اسپلیت چون برای مجموع متراژ مورد نیاز در نظر گرفته شده است پس بعد از بسته شدن دریچه داکت اسپلیت ، هوا خروجی با تمام قدرت با دریچه اصابت کرده و سعی به خروج از آن می کند که باعث به وجود آمدن صداهای مزاحم و آزار دهنده دریچه داکت اسپلیت می شود . این مسئله در دراز مدت بسیار آزار دهنده است . مثلا در زمان استراحت ، خواب و یا مطالعه .

 

 


محصولات تهویه STACOOLBASE

چـــیـــلـــر
فن کویل
مینی چـیـلـر
داکت اسپلیت
پکیج پشت بامی
اسپلیت مرکزی VRF