شـرکت سـامـان تـهویه

مینی چیلر فن کویل داکت اسپلیت وی آر اف

جهت تماس کلیک کنید
02122362104

مصرف برق فن کویل

مصرف برق فن کویل

 

مصرف برق فن کویل به عوامل گوناگونی بستگی دارد که تعدادی از آنها از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند . مثلا باید متوجه شد که ظرفیت در نظر گرفته شده برای فضایی که فن کویل در آن قرار دارد متناسب و درست انتخاب شده باشد . زیرا ظرفیت بیشتر و یا کمتر هر دو ممکنه است به دلیل تفادت در شکل صحیح استفاده باعث افزایش مصرف برق یا انرژِی شوند . به همین دلیل ظرفیت متناسب با فضای مورد استفاده از اهمیت زیادی برخوردار می باشد .

دلیل دیگر که ممکن است بر این مسئله تاثیر بگذارد تمیز و یا کثیف بودن فیلتر مکش فن کویل می باشد . تاثیر این مسئله به این دلیل است که اگر مثلا فن کویلی در یک فضا نیاز است که با دور کم یا متوسط جهت تامین سرمایش و یا گرمایش کار کند اگر فیلتر آن کثیف باشد به دلیل مکش کمتر دهش یا پرتاب باد کمتری صورت می گیرد و نیاز به استفاده از دور زیاد یا بالاتر فن کویل می شود .

زمان شستشو فیلتر فن کویل ها با توجه به کاربری های مختلف مانند مسکونی ، تجاری یا اداری متفاوت می باشد . زیرا فیلتر هر فن کویل نسبت به زمان استفاده لازم است که شسته شود . یعنی فرد مصرف کننده باید با توجه به مقدار یا زمان استفاده از فن کویل محاسبه کند که هر چند روز نیاز به شستشو فیلتر های فن کویل می باشد . مثلا در کاربری مسکونی با کاربری تجاری این زمان متفاوت است . ولی بطور متوسط و معمول در زمان استفاده مداوم هر 30 روز یکبار این امر باید صورت پذیرد .

 

 

 

 

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.