شـرکت سـامـان تـهویه

مینی چیلر فن کویل داکت اسپلیت وی آر اف

جهت تماس کلیک کنید
02122362104

چیلر و مینی چیلر

چیلر و مینی چیلر

 

مینی چیلر ها و یا چیلر ها بدون هیچگونه محدودیتی در نوع کاربری ( منزل مسکونی یا خانگی ، اداری ، تجاری و … ) قابل استفاده در هر گونه سبک ، ارتفاع ، … قابل استفاده می باشند .

اصطلاح چیلر خانگی معمولا برای سیستم هایی از تهویه مطبوع استفاده می شود که قابل نصب و راه اندازی در ساختمان هایی با کاربری مسکونی ، می باشند . در جواب به این موضوع که آیا بین سیستم های تهویه مطبوع مینی چیلر و چیلر خانگی ( آپارتمانی ) یا صنعتی تفاوتی وجود دارد ، باید گفت بله . در سیستم های تهویه مطبوع خانگی معمولا از قطعاتی استفاده می شود که با توجه به نیاز ، لازم به استفاده از آن است ( حساسیت در این سیستم نسبت به سیستم های صنعتی بیشتر است ) . مثلا نوع مبدل ، نوع فیلتر ها ، نوع سختی گیر ها و … . در چیلر ها یا مینی چیلر های صنعتی حساسیت این موضوع مقداری کمتر است . زیرا نوع ساخت با توجه به کاربری دستگاه می باشد . در چیلر یا مینی چیلر های صنعتی معمولا مخزنی به عنوان ذخیره در نظر گرفته می شود و کمتر از مبدل های صفحه ای تمام استیل استفاده می شود . اما در مینی چیلر یا چیلر خانگی استفاده از مبدل های صفحه ای مانعی ندارد و مشکلی به وجود نمی آورد . زیرا سیکل در این سیستم بسته است .

اصطلاح چیلر خانگی بیشتر در ارتباط با مینی چیلر ها می باشد تا چیلر . اکثر کسانی که این کلمه را جستجو می کنند بیشتر به دنبال سیستم های مستقل می باشند که مینی چیلر در این دسته قرار دارد .

 

 


محصولات تهویه STACOOLBASE

چـــیـــلـــر
فن کویل
مینی چـیـلـر
داکت اسپلیت
پکیج پشت بامی
اسپلیت مرکزی VRF