شـرکت سـامـان تـهویه

مینی چیلر فن کویل داکت اسپلیت وی آر اف

جهت تماس کلیک کنید
02122362104

راهنمای استفاده از مینی چیلر

راهنمای استفاده از مینی چیلر

 

استفاده از مینی چیلر ها با توجه به برند ( مارک ) و مدل آنها ممکن است دارای روش های مختلفی باشد . البته مینی چیلر ها در کل دارای ساختاری مشابه می باشند . با این حال در این مطلب در رابطه با راهنمای استفاده از مینی چیلر های شرکت سامان تهویه آسیا با برند های STACOOLBASE صحبت می شود .

مینی چیلر در تابستان وظیفه تامین سرمایش مورد نیاز با توجه به شرایط و کاربری های مختلف را دارد . مقدار تامین سرمایش ( سرمایش یا خنکی کم یا زیاد آب درون لوله یا فن کویل ) به تنظیمات مینی چیلر مربوط می باشد . به مینی چیلر توسط برد دستگاه ، فرمان داده می شود که مثلا دمای آب را به 10 درجه بالای صفر برساند . این کار مزایا و معایبی به همراه دارد .

اگر دمای آب پایین آورده شود و عایق استفاده شده برای لوله ها در زمان لوله کشی به درستی اجرا نشده باشد ، ممکن است لوله ها عمل تعریق انجام داده و باعث ریزش آب بر روی دستگاه یا سقف بشوند که این مسئله یک مشکل است .

مشکل دیگر پایین آوردن زیاد دما افزایش مصرف برق می باشد . هر چقدر دستگاه زمان استراحت کمتر و فعالیت بیشتری داشته باشد ، مصرف انرژی یا مصرف برق ، بالاتر می رود . این مسئله باعث به وجود آمدن نارضایتی مصرف کنندگان می شود . پس بهتر است از دمای مناسب استفاده شود .

 

 


محصولات تهویه STACOOLBASE

چـــیـــلـــر
فن کویل
مینی چـیـلـر
داکت اسپلیت
پکیج پشت بامی
اسپلیت مرکزی VRF