شـرکت سـامـان تـهویه

مینی چیلر فن کویل داکت اسپلیت وی آر اف

جهت تماس کلیک کنید
02122362104

همه چیز درباره مینی چیلر

همه چیز درباره مینی چیلر

 

مزایا و معایب مینی چیلر

اولین و مهمترین مزیت مینی چیلر استقلال دهی به واحد مسکونی ، اداری ، تجاری و … می باشد . این امر خود سبب می شود تا هزینه مینی چیلر نسبت به چیلر مرکزی کمی بالاتر برود که این جزء معایب مینی چیلر است . زیرا تمام سیستم ها مانند لوله کشی باید جداگانه برای هر قسمت کشیده شود . اما مینی چیلر در زمان فروش نسبت به چیلر یا داکت اسپلیت لوکس تر به حساب می آید .

 

مینی چیلر تراس یا بالکن

مدل هایی از مینی چیلر وجود دارند که قابل استفاده در تراس یا بالکن هستند . این مسئله به ساختمان هایی که نیاز به تعویض سیستم تهویه مطبوع پس از بازسازی دارند بسیار کمک می کند .

 

مورد نیاز های مینی چیلر جهت نصب

مینی چیلر برای نصب نیاز به یک مسیر لوله کشی رفت و یک مسیر لوله کشی برگشت دارد . لوله ها حتما باید در تمام مسیر عایق باشند . برق و کابل مورد نیاز با توجه به ظرفیت مینی چیلر مشخص می شود که تک فاز است یا سه فاز .

 

کاهش مصرف برق مینی چیلر

ترموستات هایی هم وجود دارد که می توان علاوه بر کنترل مینی چیلر توسط فن کویل ، از آن بابت کنترل مستقیم مینی چیلر استفاده کرد . اگر بتوان محل مورد نیاز این ترموستات را فراهم کرد باعث کاهش مصرف برق مینی چیلر می شود .

 

مشکل برق سه فاز مینی چیلر

اغلب ساختمان های بازسازی شده برای استفاده از مینی چیلر مسئله برق تک فاز یا سه فاز را دارند اما این مشکل با مینی چیلر های ماژولار یا دو مدار مجزا قابل حل است و نگرانی ها را از بین می برد .

 

 

 


محصولات تهویه STACOOLBASE

چـــیـــلـــر
فن کویل
مینی چـیـلـر
داکت اسپلیت
پکیج پشت بامی
اسپلیت مرکزی VRF