شـرکت سـامـان تـهویه

مینی چیلر فن کویل داکت اسپلیت وی آر اف

جهت تماس کلیک کنید
02122362104

مشخصات مینی چیلر

مشخصات مینی چیلر

 

میزان صدای مینی چیلر و داکت اسپلیت

مقدار صدای تولید شده از فن کویل های متصل به مینی چیلر نسبت به داکت اسپلیت بسیار متفاوت است . سیستم مینی چیلر و فن کویل را به عنوان یک سیستم بی صدا می شناسند و داکت اسپلیت را یک سیستم با صدای زیاد .

مسئله مقدار صدای تولید شده از داکت اسپلیت امروزه بسیار مورد اهمیت قرار گرفته شده است . در گذشته برای تامین سرمایش و گرمایش به وسیله داکت اسپلیت از یک دستگاه برای واحد استفاده می شد . که همین امر باعث ارتفاع بیشتر کانال داکت اسپلیت ، طول مسیر کانال داکت اسپلیت و بازدهی کمتر داکت اسپلیت ، مصرف برق بیشتر به دلیل کار کردن یک داکت اسپلیت مثلا 60000 بی تی یو برای سرد کردن تنها یک اتاق کوچک ، تولید صدای زیاد و … می شد .

امروزه برای واحدها و برطرف کردن کمی از این مشکلات از دو عدد داکت اسپلیت که یک عدد برای پذیرایی ، آشپزخانه و نشیمن و دومی برای اتاق خواب ها استفاده می شد . این کار سبب شد که یونیت داخلی داکت اسپلیت به اتاق خواب ها که محل استراحت بود نزدیک شود ( به این مسئله هم باید توجه کرد که طول مسیر بیشتر کانال کولر گازی داکت اسپلیت باعث افت فشار آن شده که با کم شدن و پایین آمدن بازدهی همراه است ) . نزدیک شدن یونیت داخلی داکت اسپلیت به اتاق خواب ها باعث نارضایتی مصرف کنندگان نسبت به داکت اسپلیت شد . زیرا حتی با بسته شدن درب ورودی اتاق خواب ، صدای ناشی از فعالیت یونیت داکت اسپلیت از داخل کانال به اتاق منتقل می شد .

 

 


محصولات تهویه STACOOLBASE

چـــیـــلـــر
فن کویل
مینی چـیـلـر
داکت اسپلیت
پکیج پشت بامی
اسپلیت مرکزی VRF