شـرکت سـامـان تـهویه

مینی چیلر فن کویل داکت اسپلیت وی آر اف

جهت تماس کلیک کنید
02122362104

قیمت مینی چیلر 2/5 تن تا 10 تن

قیمت مینی چیلر 2/5 تن تا 10 تن

 

مینی چیلر ها در تناژ های مختلفی وجود دارند که معمولا نمونه های وارداتی در تناژ های 3 – 4 – 5 – 6 – 8 – 10 وحود دارند و نمونه ای ایرانی از ظرفیت 2 تن تا 10 تن ساخته می شوند . در نمونه های ایرانی ظرفیت های 0/5 نیز در میان تناژ ها دیده می شود . مثلا 4/5 تن . ابن تنوع ظرفیت ها به این دلیل است که مناسب ترین و حداقل ظرفیت جهت نیاز ، خرید و استفاده گردد . 

از تناژ 2 تا 10 تن مینی چیلر و از 10 تن به بعد چیلر نامیده می شود . تفاوت مینی چیلر با چیلر در این موضوع می باشد . یعنی ظرفیت های کوچک تر که برای حالت های مستقل استفاده می شود مینی چیلر و مواردی که به صورت مرکزی استفاده می گردند چیلر نام دارند .

چیلر و موتور خانه معمولا با هم و مینی چیلر و پکیج نیز با یکدیگر استفاده می گردند تا یک سیستم کاملا مرکزی و یا بصورت کاملا مستقل استفاده گردند .

در گذشته به دلیل ثبات بازار می توانستیم لیست قیمتی برای سیستم های تهویه مطبوع مانند مینی چیلر در نظر گرفت ولی با توجه نوسانات ارزی و تاثیر مستقیم بر روی بخش تهویه مطبوع معمولا قیمت ها به روز محاسبه می گردند . به همین دلیل جهت مشاوره قیمت لطفا با کارشناسان شرکت سامان تهویه تماس حاصل فرمایید .

 

 

 

مطالب پیشنهادی جهت مطالعه


مینی چیلر ایرانی یا خارجی ؟

انتخاب صحیح مینی چیلر

مینی چیلر دو مداره چیست ؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یک نظر بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.